כיבוש אורלנדו (4)


יום שישי כ"ד כסלו - 9:30am - אורלנדו, פלורידה

מהמיטות לעגלות!
התעוררנו ישירות ליום נוסף של פעילות. בעוד ליל חנינו בסמיכות ל- Florida Mall, כך שדקות ספורות לאחר פתיחת הקניון באנו בשעריו. פגשנו ת'קליינטים 'עדיין באריזות' - פותחים את הוילונות שמכסים על הבאסטות שלהם, אחרים עדיין לא הגיעו. בנוסף לכך צורת הקניון הזכירה מבוך, כך שיצא לנו להתסובב שם הרבה.

פגשנו לפחות שלושים יהודים וחילקנו מספר דומה של חנוכיות. הנחנו עשרה זוגות תפילין, אחד מהם הי' בחור שלא הניח תפילין כבר חמש עשרה שנה.



ואפילו פגשנו 'יהודיה של הבעש"ט' שיושבת ואומרת תהילים בדוכן.

הגי'.פי.אס הי' מכוון כבר על הכתובת הבאה, והשגחה פרטית כיונה את המשך דרכנו: בחורצ'יק ישראלי עלה לטנק להניח תפילין, אחרי שגמר להניח, הוא שמע אותנו מדברים על הכתובת הבאה, הוא הצטרף לשיחה, ואמר: בקניון הזה אין בכלל עגלות, וכן בקניון נוסף שהי' בדרך, תיסעו לשני קניונים אחרים (שלא נכללו בתכנית), שם תמצאו ישראלים.


12:00am

Prime Outlet הי' היעד הבא.

באחד הדוכנים פגשנו יהודי מבוגר יחסית, והתברר לנו שהוא כהן. הסברנו לו את אופן ההכנה שלו לביאת המשיח - שעליו לדעת את ברכת כהנים, כך מיד שהמשיח מגיע הוא יוכל לעמוד על הדוכן ולברך. להפתעתינו המרובה הוא התחיל לנגן את המנגינה של ברכת כהנים בנוסח חב"ד.... אמנם זה הי' טעון שיפור רב... אבל ת'כלס הוא עשה לנו ת'יום.

הנהג שחנה את הטנק, זכה לפגוש משפחה של 'מזרחניקים מקוריים' בת תשעה נפשות. הם עלו לטנק ושאלו על חנות לממכר בשר כשר, קיבלו כתובת מדויקת ואף זכו לקבל מנת 'יהדות כשרה'...

כ-20 איש ו-15 חנוכיות, תפילין ונש"ק.

1:30pm

בעקבות השבת נאלץ Primium Outlet להיות היעד האחרון להיום.
המספרים היו דומים לאלה שבקניון הקודם.

פגשנו שוב פעם את הצעיר שלא הניח תפילין כבר 15 שנה, 'הדלקנו' אותו כהוגן, ובסוף הוא עלה לטנק ו'נשרף' לגמרי...

2:30pm

המשכנו לכיון העיר דייטונה ביץ', לביתו של ג'ו עמאר (קול) - חב"דניק משיחיסט בעל לב זהב, שאצלו אנחנו מתעתדים לשבות.

שבת שלום ויחי המלך המשיח!

2 תגובות:

  1. תמימים!!!!
    יישר כח.
    לרבי מה"מ יש בטח הרבה נחת מכם!!!

    השבמחק
  2. תמשיכו לדווח משדה הקרב!
    זה מכניס לאווירה

    השבמחק